Sikeres Nők, júniusi szám: Szipl Mara, a textília mindig is körülvett


"Már gyermekkorom óta foglalkoztat az önkifejezés, azóta szeretek rajzolni, tervezni. A főiskolás éveim után, elkezdtem keresgélni az utamat, kikerültem egy zárt világból és nem tudtam merrefelé induljak. Az első macikat ebben az időszakban készítettem. Vigasztalók lettek, átsegítettek a nehézségeken.
Egy régi dobozban feküdtek, befejezetlenül, amiket még Édesanyám kezdett el varrni. A munka itt kezdődött, tőle megtanultam az alapokat, a többi pedig egy csepp varázslat. Éreztem, hogy rátaláltam arra az ösvényre, ami elvezet önmagamhoz. Békességet és hatalmas nyugalmat érzek, amikor kézzel öltögetek. Egyfajta meditáció, elmélyülés egy olyan világban, ahol csak a képzelet él.

Hiszem, hogy minden ember születésekor egy teljesség, akinek önmagán belül szinte korlátlan lehetőségei vannak. A mackókon keresztül üzenek, hogy merjünk visszatérni ehhez a teljességhez. Keressük magunkban a gyermeklelkünket. Merjünk játszani, játékosan élni!"

 Köszönettel: Mara
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések